Monday, 3 June 2013

Bunga Cinta Layu di Pusara

Assalamualaikum .. =)

Harini , dah setahun Arwah pergi .. Al-Fatihah

3 Jun 2012 ,
Arwah Yasmin Binti Johan sudah dipanggil oleh Allah S.W.T. untuk bertemu dengan-Nya .
Telah tamat kisah kehidupan arwah di dunia sebagai seorang hamba yang solehah . Arwah pergi meninggalkan kesan yang amat dalam kepada insan2 yang menyayanginya . Dia pergi tanpa diduga , itulah ujian daripada Allah S.W.T. kepada kita yang mengenali arwah . Sabar dan redha , Allah S.W.T. mahu kedua2nya .

Walaupun arwah sudah pergi , tapi hanum rasa macam arwah masih ada .. Blognya masih aktif , page arwah juga , buat semakin ramai orang mengenalinya . Semakin ramai yang mengenalinya , semakin banyak surah al-fatihah di sedekahkan , dan semakin ringan dosa arwah . Terima kasih kepada mereka yang murah hati ..

Dari Hanum buat Yas ,
Yas , sebenarnya Yas bertuah sangat tau .. Ramai orang serata dunia sedekahkan Al-Fatihah buat Yas . Hanum rasa , hari2 .. Tindakan kak admin , aunty saz , uncle dan adik2 yas bagus sangat . Banyak orang yang dari tak kenal Yas , jadi macam dah kenal lama dengan Yas . Rezeki Yas , sangat murah .. Sekarang , novel Yas pun dah nak siap , mana tahu , suatu hari nanti kisah yas akan termasyur . dan yas dijadikan teladan .. =)
Inn Syaa Allah , selagi hanum tak hilang ingat , hanum sentiasa ingat yas .. 
Allah S.W.T sayang awak , twin .. =')

ini sahaja , 
Assalamualaikum .. =)

20 comments:

  1. moga arwah bersama orang2 dan khalifah yang beriman... please feedback blog saya ya tq

    ReplyDelete
  2. Saya tak kenal arwah tapi tertari dengan kisah arwah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kisah arwah boleh dijadikan pedoman hidup .. =)

      Delete
  3. salam.

    al-Fatihah.............

    DUNIA INI HANYA KENANGAN..AKHIRAT ADALAH MASA DEPAN....

    ReplyDelete
    Replies
    1. wa'salam ..

      amin.. terima kasih.. =)0

      Delete
  4. Tanggal 3 Jun yang lepas genaplah setahun sudah pemergianmu Yasmin. Kisahmu banyak memberi impak kepada insan samada yang mengenalimu atau tak semasa hidupmu. Semoga arwah berada dalam keadaan baik selalu di alam sana. Amin. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin .. semoga arwah bahagia disana.. =)

      Delete
  5. Al-fatihah utk arwah...
    adik ,novel yasmin dh nk siap? nnti tlg inform akak k :) akak sgt tertarik dgn kisah arwah n family arwahyg xputus2 mendoakan beliau. May Allah bless her. Aminn...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin bulan depan novel arwah dah mula di postkan ..
      inn sya allah ya .. amin.. =)

      Delete
  6. menitiskan air mata apabila terbaca kisah arwah. may God bless her.

    ReplyDelete
  7. Aku lagi berdosa.Aku tak kenal siapa Yasmin ni.Baru dapat tahu kisah arwah sangat sangat menyentuh hati tak tahu kenapa.Sedih sampai mengalir air mata.Aku nak berubah.Semoga kisah pemergian arwah Yasmin ini dapat memberikan kesedaran dan keinsafan pada diri yang hina ini.Al fatihah untuk arwah,semoga tenang dan ditempatkan di kalangan orang orang yang beriman amin.

    Ya Allah tolong aku,bantulah aku untuk bertaubat padamu.Aku berdosa ya Allah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kisah dia, byk memberi impak kpd kwn2nya..

      amin....

      Delete
  8. salam... hanum arwah yasmin nie kawan awk ke? untung awk knl die kn. semoga arwah dan kawan2 die bahagia di sane dn di tempatkan bersama org2 yang beriman.. nti klau ke langkawi teringin nk ziarah kubur arwah. kim slam kt family die ye. Al-Fatihah utk Arwah dan kawan2 die.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam .. ya .. terima kasih .. Inn Syaa Allah .. Boleh cuba contact mama arwah , aunty saz di FB : Sazlina Shah ya ..

      Delete