Sunday 26 July 2015

All About Pastel

Assalamualaikum..

love this colour ! 

<3

*kalau ma tahu anak dia berangan nak pakai warna ni, musti dia marah disebabkan warna kulit anaknya yang agak pucat .. T-T

Wah .. disebabkan semalam otak asyik dan ligat fikir, setuju atau tak ? nak ke tak ? Bila? Bila dan bila ? Makanya, Hanum minta pendapat daripada Chik (sahabat saya).
And she answer my question : "chik teringin nak p Langkawi.. cepat please .. benda baik perlu dipercepatkan. Tapi bincang elok2 dulu hanum .."
And dahku was like : "Ermmm.. tapi hanum ini, tapi hanum itu .." *Fening , serabut , keliru , blank , semua ada.. hmm..

Dalam duk fening, serabut, keliru, blank, semua ada tuh .. tiba-tiba harini boleh pulak terfikirkan warna tema. Apakah semua ini hanum ? =_=

Tak apalah.. Puan Baiti cakap life must goes on , so..
Marilah saya memperkenalkan warna-warna tema yang sempat saya suka . ehh ? ayat apa pulak berterabur kemain.. huh !


1) kuning cair.. campur pink cair .. dan hanum cair dengan warna nih. rasa macam sweet je, rasa macam sopan + ayu .. ohhhh .. *shut up hanum ! 

2) pink cair .. campur biru cair .. campur putih-putih sikit .. i like ! 

3) ini paling favaurite.. paling paling paling .. sebab tu di atas tu sudah di tempek nya warna dress yang hampir senada dengannya .. Vintage sikit, nak kata soft tak jugak, tapi macam unik sikit .. tema kampung-kampung sikit, but still modern. 
*hoi.. berangan jauh awak hanum .. x_x

Allah .. tahap teruk sudah ni berangannya. tak apa lah, orang kata sediakan payung sebelum hujan. kita tak tahu kita ni nak berjodoh dengan manusia dulu ka, nak berjodoh dengan ajal dulu. 
so, kita kena terima segala ketentuan Allah SWT itu dengan hati yang terbuka. 

Ini saja lah dulu ya .. kalau ada apa2 berita nak di kongsi, yang hanum rasa macam sanggup nak kongsi nanti hanum kongsi lg .. Inn Syaa Allah .. Doa yang baik-baik ya .. =)

Assalamualaikum ..



No comments:

Post a Comment