Tuesday, 1 April 2014

Dunia Baru .. =)

Assalamualaikum.. =)

Dah, Alhamdulillah.. boleh jugak hanum taip menaip harini, walaupun fikiran agak serabut disebabkan minggu depan dah final exam T_T .. (doakan yang terbaik buat saya)

Sengaja lah kan, jari ni tak henti2 berontak nak menaip belog ni haa, walhal hati dgn fikiran dah bersatu, bergabung, meletup ckp "penatlah, fokus lah study tu haaaa..." , jari tetap membantah dengan selamber kucingnya dia 'log in' belog hanum ni.. (panjang benor mukadihmahnya)

Apa la yg nak di updatekan kat belog ni, fikiran la yang merana nak kongsi cerita apa, kn3?

...................... (shutttt... fikiran tengah berfikir) .............................
Loading...........

Ok! Dah tahu dah apa yg nak dikongsikan! Tapi pendek aje lah ya..

DPR1A !

tudia.. apa la DPR1A tu kan?
ni cek nak habaq kat hampa, tu la nama kelas cek kat Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah (PTSB) ni..
ya2, hanum sambung study Diploma Pemasaran kat sini.. best? Alhamdulillah......

sepanjang sem 1 kat sini, tudia.. bercambah aktiviti yang boleh mencetuskan memori suka nan duka disini tau.. siap nangis + gelak + ngilai di sini tau.. (ngilai tu, penambah semata2 nak bg ayat jd panjang, so, abaikan.. >.<)  

Dari mula melangkah masuk PTSB ni, mcm2 dah aktiviti yg diaturkan selain study, study, study, dan study semata-mata..

  • English Teater "P.Ramlee"
  • Projek Komputer (berkumpulan)
  • Commerce Week
  • Catur Bestari
  • Annual Dinner Kamsis
Aktiviti yang kat atas tu baru suku aja, byk lg sebenaqnya nii..
nnti kalau berkemampuan, hanum ceritakan setiap satu aktiviti tu ya.. harini hanum just tunjukkan sikit la gambar2 sepanjang aktiviti tu....

Annual Dinner Kamsis
DPR1A


Itu ja la yg hanum mampu nak kongsikan harini .. =)
(sebenarnya, habis menaip ni dari pukul 4 td, tp baru boleh publish skrg.. =_=' )

that's all ! thanks buat yg sudi membaca.. 
Doakan kejayaan hanum dunia akhirat ya.. Amin.. 
Assalamualaikum.. =)

2 comments: